Navigatiekaart FAQ

Mijn navigatiekaart is niet zichtbaar op de plotter Om uw kaart te laten functioneren in uw plotter, moeten er aan een aantal voorwaarden worden voldaan: Updaten van uw navigatiekaart De meeste plotters werken met navigatiekaarten van Navionics en/of C-Map. Raymarine heeft eigen kaarten ontwikkeld, de Lighthousekaarten. Voor het gebied Nederland zijn deze nog niet beschikbaar. […]

Geplaatst in FAQ

AIS FAQ

AIS Zien en Gezien worden Een AIS (Automatic Identification System) is geprogrammeerd met de gegevens van uw schip, uw ATIS-nummer (Roepnaam) & MMSI-nummer.  Al deze gegevens zendt uw AIS uit. Daarmee bent u zichtbaar voor andere schepen in uw buurt. Om een AIS aan boord te mogen hebben, moet u beschikken over het basiscertificaat marifonie […]

Geplaatst in FAQ

DST810 FAQ

Kalibreren van uw DST810 Stap 1. Download de Cast-App CAST-app is beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten en kan worden gedownload uit de Apple App Store of Google Play Store. Alle compatibele Airmar-apparaten binnen bereik worden weergegeven op de lijst met apparaten. Selecteer uw apparaat in de lijst om verbinding te maken. Opmerking: zorg ervoor dat […]

Geplaatst in FAQ